Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2007 20:21 - Поредната разходка
Автор: hollerra Категория: Изкуство   
Прочетен: 1031 Коментари: 3 Гласове:
0



Успях да проникна в една от многото загадки на човешкия живот: най-голямото страдание в нашето съществувание е нашата вечна самота и всички наши усилия, всички наши действия са отпревени само към едно - да избягаме от тази самота. Тези тук, любовниците по скамейките под откритото небе, се стремят като нас самите, като всички създания да прекъснат това усамотяване поне за минутка, но си остават и ще останат винаги сами; ние също.
Всеки повече или по-малко чувства това.
От известно време насам чувствам ужасна мъка от това, че разбрах, че открих в каква страшна самота живея и знам, че нищо не би могло да ме отърве от това изтезание, нищо, чуваш ли! Каквото и да предприемем, каквото и да направим, каквито и да са поривите на нашето сърце, зовът на нашите устни и пламенността на прегръдката ни, ние сме винаги сами.
Помъкнах те тази вечер да се поразходим заедно, за да не се прибера вкъщи, защото сега страдам жестоко от самотата на моя дом. Какво би ми помогнала тази разходка? Аз ти говоря, ти ме слушаш и двамата сме сами; макар и един до друг, пак сме сами. Разбираш ли?

                                                                                                           Ги дьо Мопасан




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brumbrumm - Разбирам...но не приемам
03.05.2007 21:30
Разбира се,че е имало моменти,когато съм се чувствала сама.Но като ги изправя до онези,през които съм била щастлива с някого,самотата бледнее.Не обичам да съм сама.По принцип са много малко онези,които могат да ме измъкнат от самотата,но все пак те имат онази невероятна сила само с една усмивка да ме накарат да се почувствам най-обичания човек.Човек се ражда сам,умира сам...но през другото време има правото на избор.Дали да извърви живота си сам или да сподели неволите,радостите,щастията,късметите,хлюба,чашата,леглото с някой....
Всеки има правото да е щастлив.Моето щастие се крие в човека до мен.Смисълът за мен е в сподделянето и в общата красота...
цитирай
2. анонимен - Обичам да съм сама...
04.05.2007 20:43
но това не означава , че не искам човек до себе си, децата си...имам нужда разбира се, но от ИСТНСКИ!
Хубава вечер с емоции, мила!
цитирай
3. depressed - Мопасан е напълно прав
07.05.2007 21:58
Всички сме сами
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hollerra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 373695
Постинги: 155
Коментари: 453
Гласове: 2057
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930