Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 11:39 - Ние българи ли сме или какво?
Автор: hollerra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1012 Коментари: 0 Гласове:
0




image


image



Айде сега, в първия ден на новата 2008-ма година (изкарах си страхотно снощи, благодаря че попитахте =)) някой да ми обясни-ние българи ли сме или не сме, туземци ли сме, к"во сме? 


Сега ще попитате защо ги задавам тия странни вапроси и ще ви кажа! 


Питам във връзка с един постинг, който май е много популярен и на мен не ми е ясно защо ( нямам навика и желанието да критикувам писанията на другите блогари и много рядко го правя )! Вааапросния постинг  носи страхотното заглавие "Топ-10 на най-дразнещите публични личности за 2007-ма в чалгария" (заглавието, в момента, може да го видите в едно оранжево правоъгълниче най-отгоре, на което, пише ГОРЕЩИ ТЕМИ). И като го видите това и си викате: "ЯЯЯЯ! Дай да прочетем какво пише тукааааа! Нали пак ше плюят по тоя и оня." Е добре! Ясно, че на хората им харесва да четат гадни неща по чужд адрес, ама няма поне някой като погледне заглавието и да се замисли върху последната дума в него!!!! И ще питам само аз ли се чувствам обидена за  това, че някакъв смее по такъв отвратителен начин да се гаври ( за мен тва е най-точната дума) с името на мойта, а и ваша, родна страна. Разбирам, че му е кеф да плюе върху тоя и оня (макар че не виждам смисал), ама пък да се подиграва в лицето на всеки, който се нарича българин!!! Е тва не мога да го приема. България може да не е най-доброто място за живеене, ама си е мойта Българи, мойта страна и аз си я обичам!!!!




Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hollerra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 373645
Постинги: 155
Коментари: 453
Гласове: 2057
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930