Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2007 14:55 - Извинявам се...но няма да трия
Автор: hollerra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2430 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2007 18:51


Извинявам се на тези които са били засегнати от предния ми постинг или от коментарите в него. Не съм се опитвала да навредя или да обидя никого. Не съм си продавала и блога. Замислих се просто над това кой за какво гласува и защо. Моля да не ме обвинявате за неща, които не съм направила и приемете моите извинения. Конфликта, които имате от преди аз да пиша в блог.бг не ме засяга. Не съм го породила аз нито заемам каквато и да било страна, защото не съм запозната с него. А дори да бях това са си ваши отношения. Освен това, подчертавам,  че няма да трия мнения, защото смятам, че всеки има правото да казва каквото мисли и когато го прави точно в този блог аз няма да се намесвам и да изтривам написаното. Още веднъж се извинявам и моля не заставайте срещу мен - аз все пак нищо лошо не съм направила =)
Благодаря за вниманието =). Пожелавам весел и усмихнат ден на всички =).



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magrathea - :)))
28.05.2007 19:22
Много усмивки и на теб! :)
Не се притеснявай да изказваш мнението ти, това е твоето място все пак! :)
цитирай
2. hollerra - =)
28.05.2007 19:34
И аз така мисля
цитирай
3. esen - Ползвам гласуването като поздрав.
28.05.2007 20:34
И посещавам всички, които срещам в моята статистика и тези, на които съм прочела интересен коментар към блог, който съм посетила.
Гласуването не пречи и не помага, но е един добър начин да поздравиш и пожелаеш хубав ден и тогава, когато нямаш време за смислен коментар.
Усмихната и спокойна вечер ти желая!
И нека има усмивки, пък били те и като глас за блога.:)))
цитирай
4. exilia - Спокойно, то сърдити винаги се н...
28.05.2007 21:34
Спокойно, то сърдити винаги се намират - дори и нищо да не си направил - ще се намери кой за какво да те обвини ;)
цитирай
5. hollerra - =)
28.05.2007 22:25
Да вече ми се случи =)
цитирай
6. exilia - не падай на нивото на простаците ...
28.05.2007 22:26
не падай на нивото на простаците само, че и тук не липсват.. :)
цитирай
7. sigrina - [S]
29.05.2007 09:15
Да не ти пука :)
цитирай
8. candysays - Да :)))*
29.05.2007 10:18
Не се връзвай, тук избухват от време на време (все по-често за жалост) такива "мини"- войни... Аз примерно гледам да стоя на страна от тях, но невинаги се получава :( Все пак с малко повече усилия и завои на нужните места, се измъкваш чист и невредим от ситуациите ;))
Приятен ден ти желая и аз! :)

П.С. Иначе си права за гласуването до голяма степен... Прочетох предния ти пост, но не ми се пишеш там, заради разразилата се отново "война"...
цитирай
9. marty - Как ще триеш
29.05.2007 12:21
Всеки е написал каквото е сметнал по темата.
Признавам си-
гласувам за онези теми в нечии блог, които ми харесат-
И какво сега?
Кой ще ме спре да го правя.
Не цъкам-
четааааааааааааа
и ще си гласувам, кмолкото си искам-
дано усети шегата.
Обаче-
когато някой пише толкова искренно и му се получава- защо да не гласувам за него/нея?
или за блогрола ми-
на всеки един от тези хора макар половината да не познавам лично- много държа-и бих помогнала въвъ всеки момент, ако ми дата знак и мога.
Това е мила.
Извини дългото ми споделяне, но темата е такава-
малко "дъвка"...
Поздрави.
М
цитирай
10. hollerra - =)
29.05.2007 14:35
Е няма за какво да се извиняваш. Обичам да знам чувдото мнение и ако за него е нужно да пишеш повече - ми много добре! Значи има какво да кажеш.
цитирай
11. depressed - Абе, дете...
30.05.2007 21:50
що се извиняваш за чуждата простотия???
:)))
цитирай
12. hollerra - ami ne bi trqbvalo no
31.05.2007 10:02
se izvinqvam se za6toto pri mene ipsva tozi vid prostotiq i mi e jal za tiq hora.
цитирай
13. momchilpeev - Гласуване
02.06.2007 05:40
Прочетох и двата поста но реших тук да коментирам.Отскоро съм в blog.bg и не ми е много ясно за какво е това гласуване но го връщах точно както го обясни.Разбира се това не се отнася за всички които са "гласували" за моя блог.Повечето от тях са "заслужили" гласа ми с постовете си и се радвам че се запознах с такива хора.Моят блог е за спорт.Пускам прогнози за футболни мачове а в блогрола са сайтове и интернет букмейкъри които са заслужили одобрението ми.Не се извинявай защото си написала това което чувствуваш а колкото до триенето цензурата не е донесла на никой нищо добро.Гласувах за теб не защото искам да ми "върнеш" гласа а защото ми хареса поста ти.Успехи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hollerra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 373491
Постинги: 155
Коментари: 453
Гласове: 2057
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930