Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2007 11:40 - Гласуването в блог.бг - безмислено?
Автор: hollerra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5370 Коментари: 30 Гласове:
1



Отдавна се замислям за гласуването за чуждите блогове. Или поне откакто прочетох една статия в блога на depressed точно на тая тема. И изведнъж взех да си давам сметка, че когато гласувам го правя защото нещо от написаното ми е направило впечатление и ми е харесало. Е да ама тия дни взех да се заглеждам и да се замислям как май много често хора са гласували за моя блог, защото аз съм гласувала за техния и така те ми връщат тоя глас. Е да, ама така за какво ми е! Аз започнах да пиша тук, защото исках някъде да публикувам някои стихове и исках да чуя мнения за тях и т.н., зашото много е лесно когато приятели ми прочитат нещата - те винаги казват че са хубави, ама какво ще каже някой който не познавам. Така тотално се обезмисля всичко. Аз възприемам блога си като място да изказваме мнение и да се изявявам, масто където да бъда оценена заради това , което мисля, а не искам просто от "приличие" хората да гласуват за мен. Когато аз давам своя глас и оставям коментар, то е защото оценявам написаното, така както бих искала и аз да бъда оценена. Нещо май си изпуснах нишката на мислите, но вие вече трябва да се разбрали горе-долу за какво говоря. Надявам се да е така. Та мисълта ми е: А ВИЕ ЗА КАКВО ГЛАСУВАТЕ? ПРОСТО, ЗА ДА ВИ ВЪРНАТ ЖЕСТА ИЛИ ЗА ДА БЪДЕТЕ ОЦЕНЕНИ ИСТИНСКИ ОТ ДРУГИТЕ  И ЗАЩОТО ГИ ОЦЕНЯВАТЕ РЕАЛНО?  

Благодаря за вниманието! Слънчев и усмихнат ден на всички =) !


Тагове:   блог,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenix - Емии...
27.05.2007 11:55
Аз вчера или онзи ден разбрах, че може да се гласува :))) - Провидение!!!
Иначе чак сега гласувам за теб... И често не гласувам, защото не обръщам внимание на гласове и т.н, а просто си чета нещо иии... така... забравям :-[
Но, вече ще се сещам по - често за талантите...
И ... Тази "солидарност" наистина е глупава...Кому е нужна?
Не ми пука някой гласувал ли е за блога ми. Ти си права - тук нещата искат оценка не чрез гласуване, а да чуем/прочетем някое "безпристрастно" мнение" :)))
Поздрави!
цитирай
2. zari - Повечето в блога са много истински!
27.05.2007 11:57
Едва ли очакват обратен ЖЕСТ,смятам...
цитирай
3. hollerra - Амии...
27.05.2007 11:58
.. не знам, но на този свят всичко е възможно така че аз просто си поразмишлявах =)
цитирай
4. анонимен - Гласувам защото ми харесва...все нещо!
27.05.2007 12:21
А дали се обезсмисля или не, това тук сайт е!
Гласувам ЗАЩОТО ТАКА МИ ХАРЕСВА!
Ако спрат гласуването пак ще влизам там където
си искам, където ми харесва!
И никой не карам насила да ме харесва!
Какъв е поблема?!
цитирай
5. анонимен - ha-ha-ha-haaaaaaaaaaaaaaaa
27.05.2007 13:20
Много се радвам,че поне на един човек в блога му дойде акъл в главата и реши да напише нещо подобно!
Радвам се ,че нямаш блогрол,защото всеки един по отделно притежаващ блогрол е човек,който държи да е в класациите.
Погледни в блоговете на хората от първите 5 места във всяка класация и ще видиш,че имат километрични блогроли ...и си направи сметката защо са в избрани!:)

А относно гласуването...ми за какво ми е да гласувам за нещо което не ми е харесало?ако глазувам,аз гласувам за,не против...а това,че не пиша коментар,не означава,че не желая,а просто не съм аз човека който да каже дали е добро,прекрасно или както е там.

И сега ще гласувам за теб,защото написаното ми хареса като мнение!
цитирай
6. hollerra - =)
27.05.2007 13:22
Много благодаря =)
цитирай
7. zvezdopad - чудесно казано!
27.05.2007 13:37
Гласувам само там, където съм видяла нещо стойностно за моите разбирания и настроения.

Поздрави :) .. и глас ;)
цитирай
8. lemonpie - ***
27.05.2007 19:47
Предполагам всеки гласува за това и този, който му харесват или са го развълнували по някакъв начин. Въпрос на личен избор.

Виж специално Секирата върви и цъка наред, отдавна го установих :-Рррр Освен това едно пиленце ми каза, че сама си прави клик на постовете, за да увеличава броя на четенията. Не знам колко е достоверно, но ми се вижда адски тъпо.

Болка, объркала си се за километричните блогроли. Не при всички е така. Има и хора извън класацията, които са с повече от километрични, което е смешно. Не вярвам да успяват да проследяват всички хора.

Anyway, хора разни, идеали също.
цитирай
9. pill - lemonpie,
27.05.2007 21:08
а кой твърди, че трябва да бъдат следени изкъсо? В моя добавям всеки, който ме впечатли и ми хареса, за да не го забравя и да го преглеждам от време на време. Разглеждам го като колекция - моето си лично Избрано един вид. Само на мен ли не ми звучи нелепо?

hollera,
С твоето виждане по темата съм съгласна - системата на гласуване, сама по себе си е добра идея, но в тоя й вид, се изроди яко - затова вече рядко чета логната. Според мен би било по-добре да се вижда лист само с посетителите.
цитирай
10. lemonpie - Pill,
27.05.2007 21:36
нямах предвид точно теб, но да не изреждам имена сега, че ще има обидени и ще спрат да ми гласуват :-Ррр
Все пак нормално ли е да имаш блогрол, в който да си включил де що има регистриран блог, някои и без нито един пост в тях?
цитирай
11. pill - lemonpie,
27.05.2007 21:54
не знам нормално ли е, но е глупаво. Хипер-мега-безсмислено. Някой ден тия хора ще осъзнаят колко ценно време са изгубили.
Не знам, аз мисля, че проблемът е не толкова в потребителите, колкото в системата. Чудя се дали ме интересува чак толкова, че да пиша до администратора, с някакво предложение за промяна - чакаме я отдавна, но пък домакините си определят правилата. Лошото е, че качеството и удоволствието от блогването падат стремглаво.
цитирай
12. lemonpie - Pill,
27.05.2007 21:57
ако знаеш от колко време се дрънка за някаква промяна... в много направления, обаче резултати йок. Тъй че на нас ни остава да си траем и да чакаме.
Пък свят широк, блог-платформи много.
Казано честно след като обсъдих почти всичко, което не ми харесва в блога, след като ме осъдиха и наплюха, вече ми е все едно. Пиша си за кефа и толкова.
Пък който иска - чете. Никой не ходя да го каня специално.
цитирай
13. lemonpie - Секирата,
28.05.2007 10:29
горещо ти препоръчвам този блог:
http://duhovnost.blog.bg/

Има безценни съвети как да овладеем себе си и вътрешния гняв :)))
цитирай
14. lemonpie - Забравих да ти кажа нещо:
28.05.2007 10:37
Предпочитам да ме четат и да се замислят над това, което съм написала, а не да ми генерират трафик, само за да събират гласове.
Коментари в стил Трендафил Акациев - каквито са твоите - изобщо не ми трябват.
Не те разследвам, просто споделям това, което прочетох по други блогове за теб.
Пиша... заради себе си.
И кой е моя?
цитирай
15. анонимен - lemonpie, Мъка ти е, че не те чета, нито твоето пиленце...
28.05.2007 10:41
Станахте смешни тук с вашата любов само и само да ви четат -банална стана и си нахална!
Престани да злословиш по мене!
Как може да си такава интригантка и злобарка!
Не те е срам! Уж интелигентна!
Не желая да влизам в никакви блогове, където интригантничиш ти и твоите пиленца!
Вече и тук, след като се търпят клюки и недоказани неща!
Сбогом !

"Виж специално Секирата върви и цъка наред, отдавна го установих :-Рррр Освен това едно пиленце ми каза, че сама си прави клик на постовете, за да увеличава броя на четенията. Не знам колко е достоверно, но ми се вижда адски тъпо."--------ТЪПАТА СИ ТИ ,ЧЕ СИ ТРЪГНАЛА ДА МЕ РАЗСЛЕДВАШ, не е ли от злоба и от простотия?!
Ти излезе най голямата злобарка в сайта, страшилището, насила пишеш тук заради твоя..кой те кара? Не искам да чувам вече за тебе

Несе гневя на тебе ти си ЕЛЕМЕНТАРНА завистлива българка-----гневя се на себе си че си позволявам да вярвам на такива като есен цени холера....които просто си гледат интереса!И престани вече да обиждаш на тема болен, защото знаеш кой лежа в болница и то не е доказано от какво....Не те е срам! Тук се задушавам...сбогом!
цитирай
16. lemonpie - А защо си мислиш,
28.05.2007 10:47
че трябва да доказвам каквото и да било в блога? Я излез малко от онлайн пространството и се огледай къде е истинския живот.
Как ме обвиняваш като че ли е нещо лошо човек да се разболее. Бъди здрава и дано никога не разбереш какво е да боледуваш.
Елементаризмът се проявява, когато пренасяш собствените си усещания, страхове и прочее върху другите, при това необосновано.
цитирай
17. zvezdopad - ще прощавате, ..
28.05.2007 10:56
че се намесвам в кротката раздумка, но искам да ви кажа, че собствениците на блоговете/в случая hollerra/, където водите диалозите си, не са длъжни да дават денонощни дежурства за да реагират или не с някакви адекватни, според вас, действия спрямо постовете или да заемат страна.

Приятен ден ви желая :)
цитирай
18. exilia - аз гласувам за ХОРАТА които харе...
28.05.2007 14:07
аз гласувам за ХОРАТА които харесвам и понякога за отделни постинги...
цитирай
19. chochy - Когато нещо ми хареса-гласувам. ...
28.05.2007 15:47
Когато нещо ми хареса-гласувам.Естествено има хора,които посещавам почти всеки ден,просто защото ми е приятно.А,ако на някой му харесва това,което аз съм написала-радвам се.И не ми пука дали ще гласува за мен или не.Не съм тук ,за да се състезавам.
цитирай
20. анонимен - sekirata e stara ama si q biva
28.05.2007 17:44
lemonpie dane bi pepolescho da e haresal sekirkata ta se izqjdate?
цитирай
21. magrathea - :)))
28.05.2007 19:12
Абсолютно същото си мислех и аз. В поста си предала мислите ми едно към едно....
За себе си мога да кажа, че гласувам, защото нещо в нечии блог ми е харесало, но все повече забелязвам, че гласът ми е върнат от учтивост.
Май не казах нищо ново, ти си го обяснила по-добре. ;))))
Поздрави! :)
цитирай
22. анонимен - uff te tova mi prilicha na ataka
28.05.2007 21:22
imalo drugi saitove ami da odim tam deka sa?
цитирай
23. darkanion - bolka, не съм съгласен с теб,
28.05.2007 21:38
поне аз не си направих "километричен блогрол, за да , например, се наредя в някоя класация. Просто хората, които съм вкючил там са ми харесали по някакъв начин и точно обратното искам - те да станат "известни", на тях да им се обръща внимание, защото явно са си го заслужили.
Относно "систрмата", наистина ми направи огромно впечатление че всеки ден един и същ човек може да гласува за който си поиска. След като веднъж човека си е пуснал гласа, на блогъра му става ясно че този човек му го е дал, А щом му го е дал, значи нещо в споменатия блогър му е харесало. => Няма нужда да се гласува по 10000 пъти.. :) Някой ако ме е следил и мене (ей, не си мислете че казвам току що написаното само защото го искам, правете каквото си поискате; логика), ще знае, че и аз така правих. Е, не е било да влезна и веднага след влизането ми при даден блогър да му дам гласа си, поне не си спомням да съм правил така.. След тия постинги обаче малко се поспрях.. Наистина, гласовете не са кой-знае-колко важни; щом може да се гласува всеки ден...
цитирай
24. sinner - Аз
29.05.2007 15:38
си гласувам за едни и същи хора щото ми харесва как пишат,а пък блогрола ми е пълен с клипчета:)))
цитирай
25. exilia - изпуснах да кажа, че понбякога г...
29.05.2007 15:39
изпуснах да кажа, че понбякога гласувам за хора, които ми е интересно колко гласа имат та гласувам да видя... а изхов мизход дълга ставА :)
цитирай
26. leif - Аз също гласувам за хора и постинги които ми харесват
30.05.2007 14:25
По тези които са гласували за мен разбирам кои имат близки до моите интереси и така чета това което на мен също ми допада,без да е нужно с часове да се ровя в последно публикувани.Вярно е че има и такива които гласуват за да им се върне жеста-това си е техен проблем.Който иска да си се състезава...
цитирай
27. depressed - ***
30.05.2007 21:45
баси, тая тема...
аз вече НЕ гласувам за никого. дори и да ми хареса нещо много. сега като чета глупостите на секирата, това решение окончателно се затвърди в мен.
тва гласуване изпокара сума ти блогери.
цитирай
28. hollerra - mm dam
31.05.2007 10:06
taka e! mnogo sym saglasna s teb. Neznam kakwo e pisala sekirata no pak trqa da e za nqkvi konspiracii.
цитирай
29. moony - хъх..
31.05.2007 22:08
аз като по-стара блогърка, макар и преместила се вече смея да кажа, че гласувам само, за когото си желая и точно, защото нещо ми е харесало в блога.
с предния си блог бях в някакви си класации, защото супер много хора гласуваха за мен, което е безумно тъпо...
а става точно това - гласуваш за някого и той ти "връща жеста", гласувайки за теб.
затова сега съм в новия си блог и си гласувам, за когото желая и "връщам жеста" на много малко хора, защото чета блога им и ми харесва.
поздрави
цитирай
30. thundergoddess - Ми. . попринцип ако някой ми гласува ...
14.06.2007 20:27
Ми .. попринцип ако някой ми гласува за блога, ми прави впечатление и преглеждам неговия да видя за какво става въпрос и ако ми хареса, пускам гласче :) Иначе не съм против гласуването. Поне не пречи и не вреди на никого. Вота е само положителен, така че поне не вреди.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hollerra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 373629
Постинги: 155
Коментари: 453
Гласове: 2057
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930